Iedereen Thuis

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Hoewel iedereen bij Hestia zijn best doet het verblijf van de cliënt zo prettig mogelijk te maken, kunnen altijd klachten ontstaan. Daarom beschikken wij over een klachtenregeling die gebaseerd is op de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector  
Door middel van deze regeling willen wij uw klacht serieus nemen, een klacht eerlijk en onafhankelijk behandelen en proberen Het probleem op te lossen.

Procedure

Wij doen uiteraard ons uiterste best om zowel cliënt als vertegenwoordiger tevreden te stellen. 
Is de cliënt of de wettelijke vertegenwoordiger ergens ontevreden over, dan horen wij dat graag, daar kunnen en willen wij van leren.


Wanneer u een klacht heeft kunt u deze in eerste instantie bespreken met degene op wie de klacht betrekking heeft en/of de leidinggevende. Deze klachten worden, waar nodig, op teamniveau besproken door de leidinggevende en wanneer nodig besproken met de manager.

Wanneer een bespreking van een klacht met de betrokken medewerker en/of leidinggevende om redenen niet mogelijk of wenselijk is of niet leidt tot tevredenheid, kan de klacht voorgelegd worden aan de klachtenfunctionaris van Hestia.

Nadat de klachtenfunctionaris de klacht heeft ontvangen wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst, contact opgenomen en wordt een afspraak gemaakt voor een gesprek.



Contact
Voor opmerkingen, tips en klachten kunt u altijd contact met ons opnemen.

Ons kantoor is bereikbaar op deze tijden:
Maandag - Vrijdag:     08:30 - 18:00
Zaterdag:                   10:00 - 15:30

Welzijnweg 34

1234 AB Amersfoort
Tel. (001) 1234567
Fax: (001) 2345678
E-mail:
Hestia-woongroep@welzijn.nl

Maak jouw eigen website met JouwWeb